q

כלים סניטרים לאמבטיה ובחירת וארונות אמבטיה

צ’יוטלי היא מהחברות המובילות בישראל בייבוא ושיווק של מוצרי איכות לעיצוב ושיפוץ הבית. אנחנו נשמח לתת לכם הכוונה, לעוץ עצה ולסייע לכם לבחור את כלים סניטרים לאמבטיה ולבית- המובילים והמנצחים, שיגרמו לכם לרצות להישאר במטבח או בחדר האמבטיה שלכם.

q

לקבלת פרטים נוספים ומבצעים

צרו קשר עוד היום והיועצים שלנו יחזרו אליכם בהקדם

    אני מעוניין לקבל דיוור

    q

    כלים סניטרים לאמבטיה

    חדר האמבט משמש אותנו לשמירה יומיומית על היגיינה, בריאות וניקיון הגוף. לאיכות ונוחות האביזרים באמבטיה קיימת השפעה מכרעת על איכות החיים שלנו. אביזרים סניטריים באמבטיה צריכים להיות פונקציונאליים ונוחים לשימוש מצד אחד, ומצד שני עליהם להיות אסתטיים, ולהשתלב באמבטיה כך שהם משדרגים את החלל והופכים אותו למרחב מאיר עיניים ומרחיב לב. חברת צ’יוטלי משווקת מגוון רחב של כלים סניטרים איכותיים בעיצובים מרהיבים, שיאפשרו לכם לעצב את חדר האמבט המושלם עבורכם.

     

    מהם כלים סניטריים לאמבטיה

    כלים סניטריים לאמבטיה הם אביזרים בעזרתם אנו שומרים על ניקיון והיגיינת גופנו, כמו מקלחונים, אמבטיות, אסלות, ארונות אמבטיה, כיורים וברזים. כיוון שאנו משתמשים באביזרים אלו מספר פעמים מדי יום, חשוב לבחור את הכלים הסניטריים לאמבטיה שיהיו איכותיים, העומדים בכל התקנים הנדרשים, ומיוצרים מחומרי גלם איכותיים ועמידים. אנו מודעים לחשיבות הרבה שיש לאיכותם של הכלים הסניטריים לאמבטיה, לכן חברת צ’יוטלי מייבאת ומשווקת כלים סניטרים לאמבטיה שהם איכותיים בלבד, המיוצרים על ידי מיטב החברות הפועלות בתחום ברחבי העולם.

     

    עיצוב חדר האמבטיה

    חדר האמבטיה הוא חלל ייחודי, שיש לעצב אותו בתשומת לב רבה, עליו להיות קודם כל פונקציונאלי, נעים ונוח לדיירי הבית, כמו כן, האסתטיקה של חדר האמבטיה היא חשובה ביותר. זהו חלל בו אדם מצוי עם עצמו מספר פעמים בכל יום, החל מהרגע בו הוא קם בבוקר, וכלה ברגעים האחרונים לפני שהוא הולך לישון בלילה, לכן עליו להיות נעים, מפנק ומרגיע ועיצובו צריך לקלוע לטעמם ואופיים של הדיירים.

    העובדה שחדר האמבטיה הוא חלל בפני עצמו, מאפשרת לכם לעצבו כראות עיניכם. אם תרצו – תוכלו לעצב את חדר האמבטיה בסגנון התואם את העיצוב הכללי של הבית. אם תרצו – תוכלו לעצב את חדר האמבטיה בסגנון ייחודי ומפתיע, בעל אמירה ייחודית שמדברת אליכם ואולי אינה מתאימה לעיצוב הבית כולו. חשוב לבחור אביזרים וכלים סניטריים לאמבטיה בצבע וסגנון מתאימים לעיצוב הכללי של חדר האמבט, וחשוב להתאים את האביזרים לגילם ואופיים של בני הבית. מגוון העיצובים שתמצאו בחברת צ’יוטלי הוא עשיר ורחב, על מנת לאפשר לכם לבחור את הכלים הסניטריים לאמבטיה שיהיו המעוצבים בסגנון ובצבעים שמתאימים לכם במיוחד.

     

    איכות ללא פשרות

    בנייה או שיפוץ בית הם עסק יקר, וכולנו רוצים לחסוך בהוצאות עד כמה שניתן, אולם אביזרים סניטריים לאמבטיה הם לא משהו שכדאי לחסוך בו. קיימת חשיבות מכרעת לאיכותם של כלים סניטריים לאמבטיה לשיפור הנראות של חדר האמבט שלכם. בין אם מדובר בארונות אמבטיה, באסלות או במקלחונים. אביזרים סניטריים איכותיים, המיוצרים על ידי חברות מובילות מחומרי גלם איכותיים ישרתו אתכם במשך שנים ארוכות. רכישת אביזרים סניטאריים זולים באיכות ירודה תעלה לכם בסופו של דבר ביוקר, ותייצר עגמה ואי נחת. אצלנו תמצאו אביזרים סניטריים וארונות אמבטיה איכותיים העומדים בכל התקנים והדרישות ומיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר, כדי להבטיח לכם שנים של הנאה מהם.

     

    איך בוחרים כלים סניטריים למטבח או לחדר הרחצה? כל הסודות

    אנחנו חיים במציאות שבה העיצוב ממלא תפקיד מכריע, ולכן מושקעים תכנון ומחשבה רבה גם בפרטים הקטנים ביותר, כמו גם בכלים הסניטריים. אם אתם רוצים לבחור את הכלים הסניטרים לאמבטיה או לחדר הרחצה בצורה נכונה, המשיכו לקרוא, וצרו איתנו קשר

     

    כך תבחרו כלים סניטריים לאמבטיה ב-4 צעדים פשוטים

    כלים סניטרים לאמבטיה

    שלב ראשון

    בין אם אתם צריכים אסלה, כיור, מקלחון או ארון אמבטיה- אל תחשבו רק על הפן הפרקטי של הרהיט, אלא גם על המראה העיצובי שלו. מעבר לכך שהכלי הסניטרי חייב להיות פונקציונאלי ונוח למשתמש, חשוב שיהיה לו גם מראה עם אמירה ושיק.


    שלב שני

    בהמשך לטיפ הקודם, תנו את הדעת לצבע. היום הכלים הסניטרים לאמבטיה יכולים להגיע במגוון עצום של צבעים, ועליכם לבחור צבע שגם מתיישב עם הטעם העיצובי שלכם ושגם יתכתב עם יתר הריהוט בחדר האמבטיה או במטבח.


    שלב שלישי

    פתחו מגזינים בתחום העיצוב כדי לקבל קצת השראה ולהתוודע למגוון האפשרויות שיש היום בעולם. כאמור, כלים סניטרים לאמבטיה כיום יכולים להיות מושקעים מאוד, ויש להם מראה מיוחד, והם ללא ספק יכולים להוסיף טוויסט של ממש לחלל שאליו הם מיועדים.


    שלב רביעי

    תנו את הדעת לחומרי הגלם מהם עשויים הכלים. חרס, אבן קיסר, נירוסטה ועוד- לכל חומר היתרונות והחסרונות שלו, כמו גם המראה שהוא מזרים לחלל. למדו קצת על החומרים הללו כדי לקבל החלטה על החומר הנכון ביותר לצרכים שלכם.

     

    ולא לשכוח את העיצוב

    חובבי העיצוב שבינכם בוודאי ישמחו לבחור את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר המתאימים גם לחלל הבית- בין אם אלה הכלים הסניטרים לאמבטיה לשירותים או למקלחת הבית.
    בחרו והתאימו את המוצרים לטעמכם ולפי עיצוב הפנים של המיקום בו הם ימוקמו. בחרו כמובן את הצבעים שלטעמכם והתאימו אותם עם צבע החלל והחדר, שכן לאלה יש חשיבות רבה בנראות ובעיצוב הפנים של חדר האמבטיה והשירותים. טוב טעם- זהו שם המשחק.

     

    לסיכום- נאחל לכם המון הצלחה.

     

    צריכים פריטים נוספים לאמבט? גללו מטה. יש לכם שאלות מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

    מוצרים נוספים בקטגוריה

    Call Now Button