q

ארונות אמבטיה מעוצבים רוכשים רק בצ’יוטלי

אם אתם מחפשים ארונות לאמבטיה, שבהם תוכלו מצד אחד לאחסן מוצרי רחצה, מגבות ואקססוריז נוספים שחשוב שיהיו בחדר האמבטיה, וכאלה שייראו פשוט “סוף” מבחינה עיצובית- צ’יוטלי היא הכתובת עבורכם. ארונות אמבטיה מעוצבים שיתנו גוון מיוחד לחדר האמבטיה שלכם וכמו כן מותאמים לשימוש היום יומי שלכם. סוף כל סוף תוכלו ליהנות מאחסון פשוט וקליל עם תוספת שיקית יפה ואיכותית, שתשפר את נראות חדר האמבט ותפיח בו חיים.

q

לקבלת פרטים נוספים ומבצעים

צרו קשר עוד היום והיועצים שלנו יחזרו אליכם בהקדם

    אני מעוניין לקבל דיוור

    q

    שיפוץ של חדר אמבטיה קיים או בנייה של חדר רחצה חדש מחייבים התייחסות לסוגיה של ארונות אמבטיה מעוצבים. כדי שחדר הרחצה יקבל מראה מרשים ויעורר אפקט וואו, חשוב לשים לב לכל הפרטים, מהקטנים ועד הגדולים. ההתייחסות היא החל מבחירתם של כלים סניטריים לאמבטיה ועד לארונות האמבטיה המהווים חלק חשוב בכל הסיפור.

     

    צ’יוטלי היא מהחברות המובילות בישראל בתחום הייבוא, הייצור והשיווק של מוצרים מתקדמים לשיפוץ, בנייה ועיצוב של הבית, והיא מציעה ללקוחותיה שלל ארונות אמבטיה מעוצבים, שמוסיפים לחדר הרחצה בדיוק את הטאץ’ והשיק שחסרים בו כדי שהוא ייראה טרנדי ועדכני. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם ולהציג לכם את מבחר הארונות לאמבטיה שאנו מציעים לקהל לקוחותינו.

     

    ברשותנו מגוון רחב של ארונות לאמבט: ארונות לאמבטיה מעץ מלא, ארון מתחת לכיור, ארונות לחדרי אמבטיה בסגנון וינטאג’, בסגנון כפרי או בקו עיצובי מינימלי- אנחנו מודעים לכך שלכל לקוח טעם שונה ולכן אנחנו מציעים קולקציה שכוללת כמה שיותר אפשרויות. ככל שהיצע הארונות גדול יותר, כך יש לכם אפשרות בחירה גדולה יותר- וסיכוי למצוא ארון אמבטיה שיתאים לטעמכם האישי.
    המוצרים שלנו הם כולם מוצרי איכות מתקדמים, הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה עיצובית, ומתוך רצון להפוך את הקנייה לחוויה עבור לקוחותינו, אנחנו תמיד נוהגים לתת סיוע, ייעוץ וליווי.

     

    אם אתם חולמים על חדר רחצה בסטייל, עדכני וטרנדי, שיש בו התייחסות לפרטים הקטנים ביותר- צ’יוטלי היא המקום בשבילכם. אנחנו מזמינים אתכם לאולם התצוגה שלנו להתרשם מקרוב מהריהוט שלנו לחדר אמבטיה, ונשמח לעמוד לרשותכם בכל רגע בתהליך הקנייה שלכם. לפרטים ושאלות ניתן ליצור איתנו קשר באתר או להתקשר לטלפון 077-9978110 ונשמח לעמוד לרשותכם.

    מוצרים נוספים

    Call Now Button