q

כיורים לאמבטיה באיכות גבוהה תוכלו למצוא בחברת צ’יוטלי

מגוון גדול של כיורים בכל הגדלים והצבעים בהתקנה שטוחה או תחתונה. 

צ’יוטלי היא המקום שבו אסתטיקה ופונקציונאליות נפגשות, כך שאצלינו עומדים לרשותכם לא רק הכיורים הנוחים ביותר לשימוש
והעשויים מהחומרים האיכותיים ביותר, אלא גם כאלה שיחוללו אפקט וואו בחדר הרחצה שלכם ויגרמו לכם לא לרצות לצאת ממנו. 

q

לקבלת פרטים נוספים ומבצעים

צרו קשר עוד היום והיועצים שלנו יחזרו אליכם בהקדם

    אני מעוניין לקבל דיוור

    q

    משפצים את הבית? משדרגים את חדר האמבטיה? אתם וודאי מחפשים כיורים לאמבטיה שיוסיפו לחדר הרחצה שלכם את החן שהיה חסר בו, ושיהיו ידידותיים למשתמש.

    כיורים מעוצבים, כיורים מצוירים, כיורים לאמבטיה, כיורים עגולים או שולחניים, כיורים בהתקנה תחתונה או עליונה – אנחנו ערוכים לתת מענה מדויק לצרכים שלכם, כדי שתוכלו להפיק את המקסימום מחדר הרחצה שלכם וכך שהוא יהפוך בדיוק לחלל אותו דמיינתם ואף יותר מכך.

    צ’יוטלי, מהחברות המובילות בישראל בתחום הייבוא, הייצור והשיווק של מוצרי איכות מתקדמים לבניית הבית ושיפוצו, המשווקת מגוון רחב של כלים סניטריים לאמבטיה ולשירותים מציעה ללקוחותיה קולקציית כיורים מהפנטת ועשירה. תוכלו לבחור ממגוון המוצרים בדיוק את הכיור המשתלב באופן המיטבי עם סגנון חדר הרחצה שלכם.

    אנחנו מודעים לכך, שבחירת כיור אמבטיה, יכולה להיות לא פשוטה, דווקא בגלל שכיור אמבטיה הוא פריט חשוב בחדר הרחצה. אם אתם לא בטוחים מה בדיוק אתם מחפשים, נשמח להעניק לכם עצות והכוונה, שיהפכו את הקנייה לחוויה של ממש, שבסיומה תוכלו לדעת בוודאות שביצעתם את בחירת הכיור המושלם עבורכם.

     

    כיורים לרכישה באתר צ’יוטלי

    כיור מונחים

    כיור מונח ניחן במראה מרשים, התורם רבות לעיצוב ולאסתטיקה של החדר. כיור מונח מתאים במיוחד לחדרי שירותים וחדרי אמבט, וניתן להשיגו בשלל גוונים, חומרי גלם ועיצובים. כיוון שהוא מונח על המשטח, ניתן להתקין כיור מונח בעיצוב שתבחרו ללא תלות בשקע שהוכן מראש במשטח. אם בחרתם להתקין בחדר האמבט שלכם כיור מונח, חשוב לקחת בחשבון מראש את גובה הכיור לאחר ההתקנה, ולתכנן בהתאם את גובה המשטח. בצ’יוטלי מחכה לכם מגוון רחב של כיורים מונחים בשלל עיצובים מרהיבים שיוסיפו סטייל וישדרגו את מראה חדר האמבט שלכם. 

    כיור בהתקנה תחתונה עליונה או שטוחה

    כיור בהתקנה שטוחה, עליונה או תחתונה מתאימים בייחוד למטבח. 

    • כיור בהתקנה תחתונה מודבק מתחת למשטח בדבק סיליקון, זוהי שיטת התקנה ותיקה, הנהוגה גם כיום.
    • כיור בהתקנה שטוחה ממוקמים מספר מילימטרים מתחת לגובה משטח העבודה ומודבקים אליו באמצעות סיליקון. הסיליקון מאפשר אלסטיות המסייעת למניעת היווצרות סדקים בעקבות שינויים תרמיים ותזוזות של המשטח או הכיור. כיור בהתקנה שטוחה הוא הכיור הנפוץ והמומלץ ביותר עבור מטבחים.
    • כיור בהתקנה עליונה ממוקם מעל  משטח העבודה. שיטת התקנה זו נפוצה במיוחד בארצות הברית ובאירופה והיא מאפשרת התקנת הכיור על כל סוגי המשטחים.

    קיימים גם כיורים בהתקנת אפס, אך שיטת התקנה זו אינה מומלצת, כיוון שהיא דורשת ליטוש המשטח, מה שפוגם במשטח. כמו כן, התקנת אפס אינה מאפשרת אלסטיות מספיקה למניעת סדקים כתוצאה מתזוזות ושינויים, לכן מייצרת סיכון להיווצרות סדקים בכיור או במשטח. יצרניות הכיורים אינן מספקות אחריות על נזקים הנגרמים כתוצאה מהתקנת אפס.

    כיורים חצי שקועים

    כיור חצי שקוע משלב את היתרונות של כיור מונח וכיור שקוע בכיור אחד. מצד אחד, מדובר בכיור המייצר אפקט עיצובי מרשים כשל כיור מונח, מצד שני, התקנת כיור חצי שקוע אינה מחייבת שינוי של גובה המשטח. כיור חצי שקוע מתאים לחדרי רחצה ושירותים.

     

    מגוון רחב של כיורים המיוצרים על ידי החברות המובילות בתחום

    כיור הוא אחד האביזרים השימושיים ביותר בבית, הן במטבח והן בחדרי השירותים והאמבט.  על הכיור להיות פונקציונאלי, איכותי, עמיד ואסתטי, ועליו לשרת אתכם ואת בני ביתכם במשך שנים רבות. 

    בצ’יוטלי חשוב לנו להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, לכן אנו שמים דגש על שיווק מוצרים העומדים בסטנדרטים גבוהים של איכות וניחנים ברמות גימור ועיצוב גבוהות. אנו משווקים כיורים המיוצרים על ידי חברות מובילות בתחום ברחבי העולם, חברות הנבחרות בקפידה על פי סטנדרטים מחמירים של איכות ואמינות. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של כיורים מעוצבים שיוסיפו סטייל לכל בית, החל מכיור בלנקו איכותי למטבח, וכלה בכיור מונח מסוגנן ומעוצב לאמבטיה. 

     

    המומחים שלנו ישמחו לסייע לכם לבחור את הכיור המושלם עבורכם, בהתאם לצרכים שלכם ולסגנון העיצובי של ביתכם. הנכם מוזמנים להשאיר את פרטיכם באתר ואחד המומחים שלנו יצור עמכם קשר במהרה. כמו כן, ניתן ליצור עמנו קשר באתר,  בטלפון 077-9978110 או לבקר באולם התצוגה שלנו בשדרות ההסתדרות 198 מפרץ חיפה בשעות הפעילות.
    אנו מזמינים אתכם להגיע לאולם התצוגה שלנו כדי להתרשם ממגוון הכיורים הרב שלנו וכדי לעמוד מקרוב על האיכות חסרת הפשרות שמאפיינת את כל המוצרים שלנו.

    מוצרים נוספים

    Call Now Button