ארבעת סוגי הריצוף המומלצים לבית

כל מה שרציתם לדעת על ארבעת סוגי הריצוף המומלצים לבית!

לבחור ריצוף נכון ובצורה מושכלת

חלק מרכזי בעיצוב של כל בית מגורים הוא בחירת הריצוף הנכונה, לאורך השנים אנו פוגשים לקוחות אשר מגיעים לבחור את סוג הריצוף עם לא מעט לבטים ולכן בחרנו לספק לכם את המידע שיסייע לכם להכיר את ארבעת סוגי הריצוף המובילים שיש ביכולתם לשדרג לכם את הבית.

בין אם אתם מעצבים דירה חדשה או מבצעים שיפוץ בדירה קיימת אחד האתגרים המרכזיים שניצבים מולכם הוא הבחירה בריצוף הנכון? אז מהם סוגי הריצוף המומלצים לבית ומה כדאי לכם לדעת?

ריצוף שיש

האפשרות הראשונה שניצבת בפניכם היא בחירה בשיש טבעי, אין ספק שמדובר בבחירה שמוסיפה באופן טבעי לא מעט יוקרה, יופי וייחודיות לעיצוב הבית שלכם אבל חשוב שתכירו את היתרונות והחסרונות של בחירה באפשרות זו: היתרונות שבחירה באופציה זו מעניקה לכם היא ראשית בעובדה שאריחי השיש מתאימים לריצוף של כל חלל המגורים ולא תדרשו לשנות את הרצפות שלכם במעבר בין החדרים השונים.

יתרון נוסף הוא בריאותי שכן שיש הוא אבן טבעית שבמידה ונתחזק וננקה אותה באופן שוטף היא תמנע היווצרות של חיידקים על גבי הריצוף. ומה החסרונות אתם שואלים? השיש דורש מכם תחזוקה גבוהה וכן במידה ויישפך לכם נוזל כלשהו כדוגמת תה או קפה ולא תנקו באופן מידי עלולים להיווצר כתמים.

ריצוף שיש- ריצוף אבן שיש

ריצוף גרניט פורצלן

ריצוף גרניט פורצלן למעשה עושה שימוש באריחים מיוחדים העשויים מחרסינה והם מעניקים מראה מרהיב וכן עמידות רבה בפני שריטות ולחות לשם הדוגמא. היתרון בבחירת ריצוף זה הוא בעיקר בעמידות הרבה שלהם בעיקר בעת שימוש בחומרי ניקוי. ריצוף מסוג זה עמיד לאורך שנים והוא קל לתחזוקה.

מן הצד השני ניתן לציין גם מספר חסרונות ובהן – מדובר במשטחים קשים וקרים שקשה לעיתים ללכת עליהם עם רגליים יחפות ובמידה ואריח מסוים נשבר או נפגע לא ניתן לתקנו ויש צורך להחליפו באריח חדש.

ריצוף קרמיקה

אחת האופציות המבוקשות ביותר לריצוף, בעיקר בשל היכולת להזמינה במגוון נרחב של מרקמים וצבעים. היתרונות של בחירה בריצוף קרמיקה הם:
תחזוקה קלה ופשוטה, עמידות לנוזלים וכתמים ואפשרויות העיצוב המגוונות שניתן להשיג באמצעותה. מן הצד השני ניתן לציין כחסרונות את העלות הלא זולה שלה, קשה ולא נוחה לעמידה עליה, מעבירה קור ולכן בחורף לא נעים ללכת עליה.

ריצוף קרמיקה

ריצוף באבן טבעית

האופציה האלגנטית והיוקרתית ביותר לריצוף הבית. ריצוף באבן טבעית הפך למבוקש ביותר בשנים האחרונות ובחירה בו מעניקה יתרון מרכזי בכל שכל אבן שונה מקודמתה מה שהופך את הריצוף לייחודי, לעומת זאת לבחירה באבן טבעית יש חסרונות ובהן משטח נקבובי הדורש שימוש בחומר איטום, אפשרות ליצירת שברים ושריטות.

זקוקים לעזרה נוספת? המומחים שלנו יסייעו לכם בהתאמת הריצוף הנכון שישדרג את הבית שלכם. ניתן ליצור קשר באתר או להתקשר 077-9978110 ונשמח לעמוד לרשותכם



Call Now Button