בחירת כלים סניטרים- טיפים שכדאי להכיר

אלה הטיפים שיסייעו לכם לבחור כלים סניטריים לאמבטיה או לשירותים בצורה הנכונה!

במשך שנים רבות חדרי האמבטיה או השירותים היו חדרים נסתרים ולכן גם לא הושקעה בהם מחשבה רבה מבחינה עיצובית, בשנים האחרונות אנו עדים למהפכה בשעה שיותר ויותר ישראלים בוחרים להשקיע בחדרים אלה הן מבחינה עיצובית והן מבחינת ההשקעה הכספית בבחירת כלים סניטרים.

משקיעים מחשבה בחדר האמבטיה והשירותים

 

היה נדמה שמדובר בטרנד חולף, אבל כעת אין ספק הישראלים משקיעים לא מעט בחדר האמבטיה והשירותים והופכים אותו להרבה מעבר לחדר פונקציונאלי שקשור לניקיון והיגיינה. עד השנים האחרונות אנשים לא השקיעו מחשבה על עיצוב חדרי האמבטיה והשירותים, לכן גם הכלים הסניטרים נבחרו בצורה אקראית וללא תכנון או חשיבה עיצובית.

יש הטוענים שהשינוי הגיע מתקופות הסגר בקורונה כאשר אנשים למדו להעריך בצורה שונה את הבית שלהם ולהעניק תשומת לב רבה יותר לחדרים שעד כה לא זכו לתשומת לב, אחרים תולים את השינוי במהפכת עיצוב הפנים שעוברת ישראל בשעה שיותר ויותר אנשים המשפצים את הדירות או נכנסים לדירות חדשות בוחרים להשקיע בחדר האמבטיה או השירותים כחלק מהעיצוב הכולל של הבית.

כלים סניטרים, ככה תבחרו אותם נכון

המבחר של כלים סניטרים לאמבטיה הוא כל כך גדול ולעיתים נדמה שממש קשה לבחור מבין המגוון שמוצע לנו, לכן ננסה לספק לכם מספק טיפים חשובים שיעזרו לכם לקבל את הבחירה הנכונה. אין ספק שאחת הבחירות המרכזיות היא הכיור, אשר מהווה את אחד מהאלמנטים המרכזיים שישפיע על המראה הדקורטיבי של חדר האמבט.

ניתן כיום למצוא כיורים במגוון נרחב של אפשרויות: התקנה עליונה, בגובה המשטח או מתחתיו דורשות את בחירתכם וכך גם החומר ממנו הוא עשוי, גודל הכיור יקבע בהתאם לחדר שבו הוא מותקן כאשר במרבית המקרים בחדר שירותים נבחר בכיור קטן ובחדרי אמבטיה נבחר בכיורים גדולים יותר.

הבחירה הטבעית הבאה שלכם תהיה בברז כמובן, ואין ספק שהוא צריך להיות מותאם לכיור שבחרתם כאשר ישנם שתי אפשרויות מרכזיות לבחירה מבין ברז המותקן תוך יציאה מהקיר או ברז המותקן מעל הכיור עצמו.

כיום ניתן למצוא מבחר גדול של ברזים בצבעים, חומרים, גדלים ואפשרויות של שליפה או סיבוב, כל בחירה שתעשו צריכה להיות מותאמת הן לכיור והן לארון האמבטיה כדי לייצר התאמה נכונה. ומה עם האסלה? גם כאן יש לכם לא מעט אפשרויות החל מאסלה רגילה ועד אסלה תלויה, עליכם לקחת בחשבון את נוחות השימוש מחד ואת ההתאמה לעיצוב הכולל של שאר הכלים הסניטרים בכדי לייצר התאמה.

חשוב לזכור

כלים סניטרים לאמבטיה

 

בחירת כלים סניטרים- טיפים שכדאי להכיר

בחירת כלים סניטרים לאמבטיה היא בעלת חשיבות, שכן עלינו לקחת בחשבון ראשית את נוחות השימוש, התחזוקה והניקיון של הכלים הנבחרים וזאת לצד התאמה לעיצוב ולחלל הפנים הכולל. טיפ חשוב הוא לבחור את הכלים הסניטרים תוך התחשבות בגודל ולצורת החלל שכן תכנון לא נכון עלול להוות מכשלה באחד החדרים שבהם משתמשים כל בני הבית באופן שוטף לכל אורך שעות היום.

אנחנו בצ’יוטלי ממליצים לכם לבחור בכלים סניטרים עם אחריות, המומחים שלנו, הינם בעלי ניסיון רב שנים, ישמחו לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית במטרה לשדרג את חדר האמבטיה שלכם ולהפוך אותו למזמין, מפנק ומעוצב.

זקוקים לעזרה נוספת? המומחים שלנו יסייעו לכם בהתאמת הכלים הסניטריים שישדרגו את המקלחת שלכם. ניתן ליצור קשר באתר
או להתקשר 077-9978110 ונשמח לעמוד לרשותכם



Call Now Button