ברזים למקלחת ולשירותים- צילום אילוסטרציה

כך תבחרו ברזים למקלחת ולשירותים

 כך תבחרו את הברזים לשירותים ולמקלחת בצורה נכונה!

 על הברזים חשבתם?

כל רכישה של דירה חדשה או הליך שיפוצים בדירה קיימת מחייבים אותנו לבצע חשיבה על כל כך דברים, כך שלעיתים אנו מפספסים דברים חשובים או לפחות לא מעניקים להם את החשיבה הנכונה. הרצון שלנו ליצור סביבת מגורים מעוצבת ונעימה למגורים אשר משלבת הרמוניה בין אזורים שונים וחומרים שונים המתאימים לעיצוב הפנים תופסת חלק נכבד מכל תהליך חדש שכזה ולכן כמו תמיד אנו מתכננים את הבית המעוצב החדש שלנו עם התייחסות לסלון, מטבח, חדרי שינה וגם לשירותים, למקלחת ולחדר האמבטיה.

רגע לפני שאתם סוגרים את העיצוב

כשאתם מתכננים את עיצוב השירותים או המקלחת מטבע הדברים אתם מעניקים מחשבה לדברים הגדולים כדוגמת כלים סניטריים, צבע חלל הפנים, התאמה לגוון הקירות וכמובן רצון לייצר עיצוב מעניין, ייחודי או מרתק כיוון שמזמן שירותים וחדרי אמבטיה אינם החצר האחורית של הבית בה איננו משקיעים. אחד הדברים שאנחנו לא מקדישים להם מספיק חשיבה הוא נושא הברזים למקלחת או ברז מעוצב לשירותים, אולי העובדה שמדובר בפרט קטן אינה מעניקה לו את תשומת הלב הראויה אבל קחו טיפ מאיתנו בחירה נכונה של ברזים יכולה למנוע לא מעט כאבי ראש ותחזוקה בהמשך.

סוגים שונים של ברזים למקלחת או לשירותים

ישנן מספר סוגי ברזים שיכולים להתאים לכל חדר שירותים או מקלחת ובהם:

  • ברז הכולל ידית אחת – אחד הברזים היותר שכיחים בישראל, בעל ידית אחת הניתנת לוויסות בכדי לקבוע את הטמפרטורה הרצויה של המים.
  • ברז קיר – אותו מתקינים על הקיר שמעל הכיור, יש לו יתרונות וחסרונות ככל ברז אחר אך חשוב למקם אותו בצורה מתאימה כך שהמים לא ישפריצו מבעד לכיור.
  • ברז נשלף – יותר מתאים למטבחים אך יש כאלה המתקינים אותו גם בחדר האמבטיה, ברז מקובע בכל אפשרות שליפה גמישה לשם ניקוי משטחים או נוחות שימוש.

ברז נשלף

ברז נשלף

ברז קיר

ברז מעוצב - ברזים לבית

ברז ידית אחת (ברבור)

כמה דברים שכדאי שתדעו רגע לפני שאתם בוחרים ברזים למקלחת ולחדר השירותים

  • עיצוב – בעת בחירת ברז מעוצב חשוב לקחת בחשבון ולהתייחס כמובן למבנה הכיור אותו אתם מעוניינים לבחור כדי לייצר התאמה, כיום ניתן לראות יותר ויותר ברזים מעוצבים בחדרי שירותים כאלמנט שמעצים עיצוב פנים ומעניק קונטרסט וניגודיות.
  • התאמה – חשוב לבחור בברז אשר יתאים בצורה כזו שלא תהיה השפרצה של מים ואף שימוקם בגובה הנכון על מנת שנוכל להשתמש בו בצורה נוחה במקרה של כיור נמוך.
  • תחזוקה – כשאתם בוחרים בברזים למקלחת או לשירותים חשבו על קלות הניקוי שלהם, בחירה בחומרים שונים צריכה לקחת בחשבון את אפשרות הניקוי שלהם בהמשך כיוון שחומרי ניקוי שונים עלולים לפגוע בברז המעוצב.

ומה עם הברז לאמבטיה

כשאתם בוחרים את הברזים לאמבטיה כמובן חשוב לבחור בברז המתאים לעיצוב הכולל וגם שיהיה נוח לשימוש במהלך המקלחת, רבים מתקינים ברזים המשלבים כמובן ראש טוש ויש כאלה המבקשים להתקין ראש גשם עליון במקרה כזה מומלץ לדאוג ללחץ מים תקין אחרת לא תפיקו הנאה ממנו. בצ’יוטלי תוכלו להינות ממגוון גדול של ברזים לאמבטיה ולשירותים בעיצובים שונים ומותאמים מבחינת מחיר לכל תקציב, מוזמנים להתייעץ עם הצוות בנוגע לבחירת הברז הנכון ביותר לבית שלכם.

אם אתם זקוקים לעזרה מקצועית וייעוץ להתאמת הברזים שלכם אתם מוזמנים לפנות לצ’יוטלי, שם תמצאו מגוון רחב של ברזים לאמבטיה ולשירותים לבחירה. היועצים ישמחו לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה בהתאם לצרכים שלכם.ניתן ליצור קשר באתר או להתקשר 077-9978110 ונשמח לעמוד לרשותכם



Call Now Button